Millega tegelevad rallikrossimehed talvel? – ARVO KASK

Meie järgmiseks „ohvriks“ langes eelmise aasta division 1A hõbedaomanik Arvo Kask.

Infoks, kes teda veel ei tea täpsemalt – Arvo on 2 meetrit pikk 19-aastane noormees, kes kuulub klubisse Yellow Racing ja kes sõidab kollase VW Golf II-ga. Rallikrossist vaba aeg kulub tal koolile, sõpradele ja nagu kõikidel teistel rallikrossimeestel – autole.

Kask küll hetkel uut autot ei ehita, kuid plaan on siiski sellega kohe alustada, kui leitakse sobiv auto. „Esimesed Eesti meistrivõistluste etapid sõidan kindlasti sama autoga, millega eelmisel aastal –  eks edaspidi ole näha. Esialgu ei ole veel uue auto ehitamine käsil, aga kindlasti niipea, kui leiame omale sobiva auto, hakkab ka töö käima. Uut ehitame seepärast, et vana on lihtsalt väsinud juba ja uuema tehnikaga on võimalused suuremad,“ ütleb sõitja.

Kollane VW Golf II saab uueks hooajal uue värvikuue ja mõned detailid vahetatakse uute vastu välja, muud erilist muutust ei tule.

Rääkides Arvoga plaanidest uueks hooajaks ja ka kaugemaks tulevikuks, ütleb ta: „Järgmiseks hooajaks on plaan saada valmis uus auto, võidelda kõvasti Eesti MV meistritiitli nimel ning võimalusel osaleda ka mõnel NEZ etapil. Eesmärk kaugemaks tulevikuks on jõuda kunagi ka Euroopa meistrivõistlustele.“

Kask sõidab ka järgmisel aastal samas klassis, kus eelmisel hooajal. Põhjuseks toob ta kindlasti oodatava osalejate arvu tõusu. „Jah, jätkan samas klassis, sest seal saab olema rohkelt konkurente.“

Ootused uueks hooajaks on ka temal. Nimelt loodab ta uute sõitjate tulemist Eesti rallikrossisarja ja ka uute radade lisandumist. Olen kindel, et need mõlemad ootused hooajal 2012 ka täituvad. Uusi radasid tuleb ju lausa 3. „Ma ootan sõite uutel radadel suure põnevusega.  Olen ise näinud Kulbilohu rada, mis tundub väga põnev. Audru saab olema samuti omamoodi rada ja hipodroomil on mul endalgi õnnestunud kunagi sõita, kuid mitte rallikrossi, vaid Superkrossi ja seda ka talvel.“  Viimane mälestus hipodroomist ei ole Arvol eriti meeldiv, nimelt sõideti ta auto just seal mahakandmisele, kui konkurent talle põhjagaasiga tagant sisse sõitis. Kuid olen kindel, et selle juhtumise kompensatsiooniks on sel hooajal hipodroomi rada mehele armuline.

Uuel hooajal loodab Kask näha endaga koos radadel kõiki eelmise ja ka üleeelmise hooaja sõitjaid. Neist endale suurimateks konkurentideks aga peab ta loomulikult eelmise hooaja meistrit Janno Ligurit, III koha omanikku Andre Kurge ja Sander Palmistet.

Nii nagu küsisin ka eelmise loo peategelaselt Janno Ligurilt, et milliseid tarkusi-kogemusi võtab ta kaasa eelmisest hooajast, küsisin seda sama ka Kaselt. „Ma nüüd ei oskagi sellele küsimusele nii vastata. Kindlasti võtan kaasa selle, et kui olen rajal viimaseks jäänud, siis ei tasu veel käega lüüa, vaid ka sealt on võimalik veel poodiumile tõusta.“ Sellise ilusa tarkuseteraga me intervjuu Arvoga ka lõpetame!

Soovime omaltpoolt Arvole tulemuslikke autootsinguid ja edukat uut hooaega!

Kolmas lugu tuleb juba uuel nädalal ja võin öelda, et siis on põhjust kõigil Alvar Kuusiku fännidel meie kodulehte külastada.

 

L.K